شعرهای عاشقانه ...

 

 

 

 

 

 

 
بدون تنقیط / بی نقطه

« أُحبُّکِ» -------------- «دوستت دارم »

و لا اضعُ نقطهً فی آخرِ السطرِ ----- و در پایان سطر نقطه ‌ای نمی‌گذارم
[تصویر: 1390610519.gif]
التـــــــــــوقیع / امضاء

هذا العطرُ . . الذی تضعینَهُ على جُسُدِکْ  ... این عطر که به خود می ‌زنی

هو موسیقى سائِلهْ . ..... موسیقی سیالی است

وهو توقیعُکِالخُصوصیْ الذی لایمکن تقلیدُهْ ..... و امضای شخصی توست که تقلیدی نیست
[تصویر: 1390610519.gif]
الیل / شب

لم یَبقَ فی الشّارِعِ الَّیل مَکانٌ أَتَجَوَّلُ فیه …... دیگر در خیابان‌ های شب جایی برای قدم‌ هایم نمانده‌ است

أَخَذَت عَیناکِ کُلَّ مِساحَهِ الَّیل ….. زیرا که چشمانت گستره‌ی شب را گرفته اند
[تصویر: 1390610519.gif]

انت

القمر المنیر

الذی

یراقص زورق لحظاتک ،

تموجی ...

هذه هی وحدتی النیلیه

واحبها

.......

تنهایی من

توماه نورانی هستی

 

که موج برداشتن من

 

قایق لحظاتت را به رقص درمی آورد

 

این تنهایی نیلی رنگ من است

 

ومن آنرا

 

دوست دارم

 

[تصویر: 1390610519.gif]

 



نظرات شما عزیزان:

جمیله
ساعت14:27---14 تير 1393
همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :


“بیخـــیآل“


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 / 4 / 1393 ا 19:39 نويسنده : علی تنها ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.